Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

Ρούμπρικα αξιολόγησης Νο 1


ΡΟΥΜΠΡΙΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ PADLET
Δημιουργός Σ. Σ. Δρ. Δ. Μακρή


Eξαρετικό (4)
Πολύ καλό (3)
Καλό (2)
Μέτριο (1)
Μη
Επαρκής

Συμπλήρωση στοιχείων
-   Ο μαθητής/τρια γράφει το όνομα του και το πρώτο γράμμα του επιθέτου του (ή ολόκληρο το επίθετο του: για αυτό επιλέγει ο εκπαιδευτικός, ανάλογα με τα δεδομένα του padlet-)
-   το όνομα είναι ορθογραφημένο
-   και στα ελληνικά
-   αναφέρεται το τμήμα του μαθητή/τριας
Όλα εκτός από ένα
Όλα εκτός από δύο
Μόνο ένα στοιχείο



ΔΕΝ
ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΕΓΚΡΙΣΗΣ

Ο μαθητής, μετά από υπόδειξη του εκπ/ικού, χρειάζεται
 να επεξεργαστεί
 κι άλλο την ανακοίνωσή 
του.

Περιεχόμενο Απλής Δημοσίευσης
-   Αριθμός δημοσιεύσεων: ___ (τον ορίζει ο εκπαιδευτικός, ανάλογα με τις δυνατότητες των μαθητών του).
-   Η κάθε δημοσίευση περιέχει ορισμένο αριθμό προτάσεων, (τον αριθμό των προτάσεων τον καθορίζει ο εκπαιδευτικός).
-   Η κάθε δημοσίευση περιέχει μία φωτογραφία.
Η κατηγορία αυτή εξαρτάται από τα δεδομένα της καητγορίας «εξαιρετικό, συνεπώς διαμορφώνεται από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό.
Ισχύει ότι και στην προηγούμενη παράγραφο
Βλέπε προηγούμενη παράγραφο

Περιεχόμενο
Άλλων Δημοσιεύσεων

-   Δημοσίευση βίντεο,  αριθμός: ___ (τον αριθμό τον ορίζει ο εκπαιδευτικός).
-    (ή/και) Δημοσίευση άλλων συνδέσμων      αριθμός:  _
       (τον ορίζει ο εκπαιδευτικός)
-   Η κάθε δημοσίευση περιέχει ως επεξήγηση ορισμένο αριθμό προτάσεων, (τον αριθμό των προτάσεων τον καθορίζει ο εκπαιδευτικός).
Η κατηγορία αυτή εξαρτάται από τα δεδομένα της κατηγορίας  «εξαιρετικό, συνεπώς διαμορφώνεται από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό.
Ισχύει ότι και στην προηγούμενη παράγραφο
Βλέπε προηγούμενη παράγραφο
Συνέπεια στο χρόνο
Έγκαιρα στον προκαθορισμένο χρόνο
1 ημέρα καθυστέρηση
2-4 ημέρες καθυστέρηση
Έως 1 βδομάδα καθυστέρηση
Δημιουργός: Ομάδα εκπαιδευτικών σε σεμινάριο της Σχ. Συμβούλου Δρ. Δ. Μακρή

1 σχόλιο:

  1. Ανδρέας Βουτσινάς, ΕΠΠΑΙΚ - Τ5 (2016-17)
    Εξαιρετικός δίχως αμφιβολία ο κ. Χ. Τσολάκης. Ολοκληρωμένος - Οραματιστής δάσκαλος για την εποχή του. Ένα σημείο αφετηρίας για όλους εμάς τους εκπαιδευτικούς σήμερα. Ο λόγος του προξενεί αίσθημα νοσταλγίας για μαθητικά χρόνια που πιθανώς οι περισσότεροι από εμάς να μη ζήσαμε. Στις μέρες μας, από μια άλλη άποψη, οι σύγχρονοι εκπαιδευτικοί καλούμαστε από τις πολλαπλές - σύνθετες απαιτήσεις του έργου μας να είμαστε «επαγγελματίες» που θα επιτύχουμε μετρήσιμα μαθησιακά αποτελέσματα (εντός των οποίων θα ενθυλακώνονται έννοιες όπως η αγάπη, η έμπνευση και το ενδιαφέρον των σύγχρονων μαθητών). Σε μια εποχή που οι νέες τεχνολογίες αναπτύσσονται ραγδαία, συμβαδίζοντας με οικονομικο-πολιτικο-πολιτιστικές κρίσεις ο ρόλος του εκπαιδευτικού γίνεται πολυ-σύνθετος ξεφεύγοντας από τα παραδοσιακά μοντέλα των δασκάλων του παρελθόντος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή